2 Eylül 2011 Cuma

Fantastik Bir Ay....


Fantastik Bir Ay....

Ohh..Fantastik...bencede önümzdeki günler baya fantastik geçiceğe benziyor.Sizlerle bu ay izlemek istediğim ve kısa süre içinde izleyeceğim filmlerin bir teaserını veriyim dedim.Bu hafta Captain America;The First Avenger vizyona girecek,her ne kadar isminden haz etmesemde Avengers serisinin ilk filmi olduğu için izleme zorunluluğu hissediyorum içimdeki hissiyatta fena film olmayacağı yönünde gerçi Marvel Studyoları son zamanlarda beni hayal kırıklığına uğrattı ama (X-Men First Class buna dahil değil henüz izlemedim) umarım bu sefer güzel bir yapım olur.




Bir diğer izleyeceğim film ise geçtiğimiz haftalarda vizyona giren Green Lantern filmi,yeşil fener hakkında çok bilgi sahibi değilim bir Dc Comics karakteri olduğunu biliyorum ama hiç okumak kısmet olmadı ama görmem gerek diye bir düşünce var bu filmide bunuda izledikten sonra güzel bir Marvel,Dc Comics kapıştırma yazısıda fena olmaz hani...


Son olarakta iki hafta sonra 16 Eylülde vizyona girecek olan Cowboys And Aliens filmi merakla beklediğim bir başka Fantastik film.İronman serisinin yönetmeni Jon Favrevu yine bir Fantastik filmle selamlıyor bizi gerçi son İronman benim için hayalkırılığıydı ama bu filmden çok daha fazla umutluyum.Kadroda gayet güzel ve sağlam duruyor umarım taş gibi bir Fantastik Bilim Kurgu çıkar...

Neyse şimdilik bu kadar bu zaman zarfında başka birçok filmin kritiğide sizinle buluşacak yeni yazar arkadaşlarımızında aramıza katılması an meselesi,bu daha çok film daha çok sinerji demek ve sitemizin gelişmesi demek...

Güzel Fantastik bir ay bizi bekliyor bizi takip etmeye devam edin.....:)







1 yorum:

  1. Marvel topuna karşı üstün gelir gibime geliyor bana.Umarım tüm yılımız fantastik geçer.

    YanıtlaSil